Les repercusions de les males decisions

Hi ha crisi, sens dubte. Preocupat pel nostre futur intento formar-me per planificar a mig termini. Resulta que, ara que molts experts recomanen abaixar imposts per reactivar la nostra ferida economia, el Gobierno decideix apujar-los per a fer més calaix.

Enmig de casos de corrupció i malversació de fons públics potser valdria més la pena anar a pels alts càrrecs, els que no saben ser fidels als ideals dels ciutadans als que han de, suposadament, defensar. Segur que n’hi han molts d’honestos als que no suposaria cap problema.
Malgrat tot, he d’admetre que no m’importaria pagar més som els suecs o noruegs als que es referia en Zapatero. Només una condició: rebre també els mateixos serveis que ells. Que l’estat no m’obligués a dur els meus fills al col·legi de la cantonada, que les revisions mèdiques no anèssin a càrrec d’asseguradores privades, que no hi haguéssin llargues llistes d’espera als hospitals i segur que a tots us vénen al cap d’altres idees. És que jo tinc la sensació que l’estat m’obliga a anar a un concessionari Mercedes i a endur-me un Dacia de segonà mà.
Mentrestant, felicito a l’autor de l’acudit. Com diria un bon amic “no estoy en desacuerdo”.
  1. #1 by VINOS KUPEL on 29/09/2009 - 10:48 AM

    muy bueno, así me siento yo

Deixa un comentari

